
We Become What We Behold
- Luokitus
- 9,4(33 801 ääniä)
- Julkaistu
- lokakuu 2016
- Teknologia
- HTML5
- Alusta
- Browser (desktop-only)
- Wiki-sivut
We Become What We Behold on rento osoita-ja-klikkaa-peli, joka kertoo uutissykleistä, tai pikemminkin noidankehistä ja loputtomista sykleistä. Sieppaa hetkiä kamerallasi tässä 5 minuutin pelissä ja katso, miten neliöt ja ympyrät reagoivat!
Kuinka pelata We Become What We Behold -leikkiä?
Pelissä on useita hahmoja, jotka kävelevät satunnaisesti ruudulla. Ainoa liike, jonka voit tehdä, on kuvata näitä hahmoja. Kun tähtäät ja ammut, ottamasi kuva ilmestyy ruudun keskelle ja näkyy pienellä televisiolla kaikkien nähtäväksi. Ole siis varovainen, mitä päätät julkaista, sillä tämä on pelin ydin.
"Meistä tulee sitä, mitä katselemme. Me muokkaamme työkalujamme, ja sitten työkalumme muokkaavat meitä."
Peli alkaa tällä lainauksella, joka kiteyttää pelin ytimen.
Valokuvattavat hahmot
Pelissä on useita hahmoja. Alussa suurin osa hahmoista koostuu "tavallisista hahmoista", joilla on neliönmuotoiset ja pyöreät päät. Joukosta löytyy muutama harhailija, kuten rakastunut pariskunta, hattupäinen mies, vihainen mies ja sirkka.
Hullu hattumies
Yksi ensimmäisistä hahmoista, jotka tulevat "normaalien peepsien" joukkoon, on hattumies. Hänestä on vaikea olla ottamatta kuvaa, sillä kaikki muut normaalien peepsien kuvat eivät ole kovinkaan tyydyttäviä sen suhteen, mitä tapahtuu, kun heidän kuvansa ovat esillä. Kun otat kuvan hattumiehestä ja kaikki muut hahmot näkevät kuvan, jokainen normaali peep haluaa nyt pitää hattua.
Normaalit piipertäjät, joilla on hattu
Kun valokuvataan normaali tirkistelijä hattu päässä, ketjureaktio on täydessä toiminnassa. Yhtäkkiä kukaan ei enää halua pitää hattua. Siitä on tullut liian suosittu.
Rakastunut pariskunta
Kun kuvaat rakastuneen pariskunnan, ja he ovat julkisesti esillä, he joutuvat pian häpeään. Etkä todennäköisesti näe enää kovinkaan montaa rakastunutta pariskuntaa kuljeskelemassa kaduilla. Loppujen lopuksi: "Kuka virittäytyy katsomaan, kun ihmiset tulevat toimeen keskenään?".
Vihainen ihminen
Tässä kohtaa asia muuttuu mielenkiintoiseksi. Kun kuvaat vihaista ihmistä, jos et saa häntä kiinni huutamasta kenellekään, sinua kehotetaan "nappaamaan hänet kiinni, kun hän tekee jotain." Ainoa asia, mitä hän tekee, on huutaminen, joten sitä etsitään. Ota kuva heistä huutamassa, ja mediakohu alkaa, eli hullut neliöiskut.
Viha ja pelko lisääntyvät nopeammin kuin rakkaus tässä pelissä.
Kun olet vanginnut vihan valokuvaan, on vaikea palata normaalitilaan. Tavalliset peepsit alkavat yhä enemmän pelätä toisiaan, snobata toisiaan, ja sitten neliöt ja ympyrät alkavat kääntyä toisiaan vastaan. Kun tavalliset peepit muuttuvat punaisiksi, ne alkavat vihata toisiaan. Kun tämä tapahtuu, ja sinä kuvaat sen, väkivalta ja viha alkavat kiihtyä kohti väkivaltaista huipentumaa.
Meistä tulee sitä, mitä näemme -teoksen erikoisuus
Pieni harjoitus yhteiskuntakritiikkiä, tämä peli on monella tapaa ainutlaatuinen.
Se voidaan pelata kokonaan viidessä minuutissa.
Kehittäjä on indie-persoona: Nicky Case, kanadalainen pelinkehittäjä ja verkkosuunnittelija. Hän on syntynyt Singaporessa, ja hänen töillään on usein opetuksellinen ulottuvuus, sillä hän yrittää "auttaa ihmisiä ymmärtämään monimutkaisia järjestelmiä". Hän asettaa kaikki työnsä saataville henkilökohtaisella verkkosivustollaan ja tarjoaa halukkaille käyttäjille helppoja tapoja tukea hänen työtään.
Peli on vapaasti kenen tahansa käytettävissä verkossa. Nicky Case päätti pitää itsellään siihen nollaoikeudet, ja hänen tavoitteenaan on auttaa peliä leviämään mahdollisimman laajasti verkossa.
"We Become What We Behold" -pelillä hän pyrkii paljastamaan niin sanotun "keltaisen journalismin" yhteiskunnassa usein synnyttämät noidankehät.
Vihje
Sirkat ovat vain sirkkoja. Niitä kuvattaessa ei tapahdu mitään.
Ominaisuudet
- Pieni peli yhteiskunnasta ja mediasta
- Koko pelin pelaaminen vie kirjaimellisesti viisi minuuttia.
- Sieppaa hetkiä, jotka vaikuttavat väestöön
- Ruututa ja ympyröi ihmisiä, joilla on erilaisia tarinoita
- Ihastuttava taide ja äänitehosteet
- Mukava onnellinen loppu!
Julkaisupäivä
Julkaistu lokakuussa 2016, päivitetty lokakuussa 2018.
Kehittäjä
Nicky Case kehitti We Become What We Behold. Tue kehittäjää.
Alustat
Verkkoselain (työpöytä ja mobiili)
Lisää tämän kaltaisia pelejä
We Become What We Behold on omaa luokkaansa, ja jos olet nauttinut sen pelaamisesta, voit selata casual -pelivalikoimamme kategoriaa, josta löydät lisää pelejä. Toinen peli, josta saatat pitää , on Geometry Dash Online, jossa testataan, kuinka hyvin pysyt rytmissä mukana. Voit myös palata klassikon pariin Bubble Shooter Classic -pelillä, jotta saat ajatuksesi pois yhteiskunnallisista sykleistä ja pääset vanhaan kunnon klassikkohupailuun.
Kontrollit
Käytä hiiren vasenta painiketta tallentaaksesi tilanteen.